publicações selecionadas
-
artigo académico
- Blended versus face-to-face: comparing student performance in a therapeutics class. IET Software. 2017
- Case Based Learning for Therapeutics Student's performance in Face to Face vs Blended Learning. 11TH IBERIAN CONFERENCE ON INFORMATION SYSTEMS AND TECHNOLOGIES (CISTI). 2016
- VALIDITY AND RELIABILITY OF THE REDUCED PORTUGUESE VERSION OF THE WEB BASED LEARNING ENVIRONMENT INVENTORY. RIED-Revista Iberoamericana de Educacion a Distancia. 2014
- CASE BASED, LEARNER CENTERED APROACH TO PHARMACOTHERAPY. EDULEARN16: 8TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES. 2011
-
artigo de conferência
- Case based learning digital: proposta para estruturação da formação 2013
- Conhecimento e uso das TIC por estudantes da licenciatura em farmácia: estudo exploratório 2013
- Consistência interna da versão portuguesa reduzida do Web Based Learning Environment Inventory 2013
- Objetos de aprendizagem – uma proposta de design pedagógico 2012
- Case based, learner centered aproach to pharmacotherapy. Edulearn Proceedings. 2011
- Implementação de metodologias blended-learning no ensino da farmacoterapia baseado em simulações 2011
- Online learning environment surveys for higher education : comparative analysis and future research 2011
-
artigo de revista
- Case Based Learning Digital: estratégias de avaliação e colaboração online. Indagatio Didactica. 2013
- Validade e fidelidade da versão portuguesa reduzida da Web Based Learning Environment Inventory. RIED. REVISTA IBEROAMERICANA DE EDUCACIÓN A DISTANCIA. 2004