publicações selecionadas
-
artigo académico
- Does pro-environmental attitude predicts pro-environmental behavior? Comparing sustainability connection in emotional and cognitive environments among football fans and university students. Heliyon. 2023
- Are emotions essential for consumer ethical decision-making: A Necessary Condition Analysis. Business Ethics, the Environment & Responsibility. 2023
- Fans' perceptions of pro-environmental sustainability initiatives in sport and triple bottom line benefits. International Journal of Sports Marketing & Sponsorship. 2023
- The effects of organizational positioning and donation recognition on charitable giving: insights from moral foundations theory. Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics. 2022
- The influence of ambient scent on the passengers' experience, emotions and behavioral intentions: An experimental study in a Public Bus service. Transport Policy. 2021
-
What goes around comes around: The integrated role of emotions on consumer ethical
decision-making . Journal of Consumer Behaviour. 2020 - Why bad feelings predict good behaviours: The role of positive and negative anticipated emotions on consumer ethical decision making. Business Ethics. 2019
-
artigo de conferência
- Comunidade de prática e inovação em ensino e aprendizagem CPIEA 2019
- Os Audience Response Systems como instrumento de inovação no ensino e na aprendizagem ativa: aplicações no âmbito de uma comunidade de prática e inovação em ensino e aprendizagem e perceções dos alunos 2019
- A aplicação de dispositivos móveis na sala de aula - uma comunidade de prática 2018
-
artigo de revista
-
capítulo de livro
- Environmental Sustainability and Sports Management: A Review of Marketing Contributions and Discussion of Future Research Opportunities 2023
- Antecedents of Consumer Ethical Decision-Making: A Multidimensional Analysis of Emotions, Moral Intensity, Moral Philosophies, Personal Norms, and Intrinsic Religiosity 2019
-
documento
- The rooted fan: Exploring suggested improvements to a professional sport team’s sustainability 2023
- Comunidade de prática e inovação em ensino e aprendizagem CPIEA 2019
- OS AUDIENCE RESPONSE SYSTEMS COMO INSTRUMENTO DE INOVAÇÃO NO ENSINO E NA APRENDIZAGEM ATIVA: APLICAÇÕES NO ÂMBITO DE UMA COMUNIDADE DE PRÁTICA E INOVAÇÃO EM ENSINO E APRENDIZAGEM E PERCEÇÕES DOS ALUNOS/THE AUDIENCE RESPONSE SYSTEMS AS A TOOL FOR INNOVATION IN TEACHING AND ACTIVE LEARNING: APPLICATIONS IN THE FRAMEWORK OF A COMMUNITY OF PRACTICE AND INNOVATION IN TEACHING AND LEARNING AND STUDENTS' 2019
- Os Audience Response Systems como instrumento de inovação no ensino e na aprendizagem ativa: Aplicações no âmbito de uma Comunidade de Prática e Inovação em Ensino e Aprendizagem e perceções dos alunos 2019
- A aplicação de dispositivos móveis na sala de aula - uma comunidade de prática 2018
-
relatório
-
teses
- Determinantes da intenção de uso de práticas de telessaúde em Portugal: análise de um modelo preditivo de decisão do paciente 2023
- O impacto de um escândalo ambiental na atitude dos consumidores face à marca: um estudo comparativo 2023
- The role of sensory marketing in consumer decision making: an applied research to the wine consumption experience 2023
- A inovação e os efeitos de adicionalidade: estudo de caso do programa NORTE 2020 em empresas da região de Braga 2021
- A influência dos estímulos sonoros nas emoções e na avaliação da experiência do consumidor: estudo aplicado à transmissão televisiva de eventos desportivos 2020
- From sufficient to necessary: the integrated role of emotions on consumer ethical decision making 2020
- Determinantes da intenção de utilização de equipamentos eletrónicos de monitorização de indicadores de saúde: um estudo aplicado 2019
- A profundidade da relação adepto-clube: do Brand Love ao FANcrifice 2018
- Entre a lealdade à insígnia e a lealdade ao preço: um novo paradigma da lealdade dos consumidores no comércio retalhista 2017
- Online music streaming services: what motivates consumers' intention to go premium?: a study of the factors that may influence the intention to adopt music as a service 2017
- The relationship between smell, emotions and consumers' behavioural attitudes: an applied research on the Bus Transportation Company of Braga – TUB 2017